Tere munkin puolesta, mä oon Teemu.

Anssi tossa jo vähän kirjottelikin, mä aattelin jatkaa samaa linjaa ja kirjottaa, kans. Me mietittiin vähän, että mitä järkeä tässä on. Eipä juuri mitään.

Kuka jaksaa lukee meidän kirjoituksia? Kuka jaksaa yleensä lukea toisten mielipiteitä. Se on outo homma, eikö meille aina opeteta vaan ajattelemaan itse?

Mä rupesin miettimään niitäkin herroja, rouvia, jotka julkaisee omia päiväkirjojaan. Kustantamot sitte kustantaa ja me nauretaan niiden tyhmille ajatuksille. Eikö tää aja vähän samaa asiaa. Toisaalta puhdistava kokemus, toisaalta. En oo koskaan mitään tällaista tehny. Et tää on nyssit eka tämmöne.

Tämä tällainen kirjoitusalusta vois toimii vaikkapa julkisena päiväkirjana, häpeäpaaluna. Hyvää treeniä muutenkin kirjotuksia varten. Mulla ne on vasta edessä, Anssi sentään hoiti ne kunnialla loppuun. Mulla on vähän muikea olo niistä. Ei sinänsä kielistä, ne on suht helppoja ollu mulle aina. Lähinnä toi toinen reaali, jonka aion kirjoittaa. Psykologia. Ei kai siihen auta muu kuin vaan lukea ja järjestellä niitä käsitteitä aivolohkoihin summittaisesti ?

Niin toi otsikko? Ei siinä kait mitään ole. Katotaan nyt mihin suuntaan tää meitin blogi lähtee rullaamaan. Jatketaan me (ATGT) hyvien biisien tekemistä syntymisestä, kuolemasta ja siitä lyhyestä välistä.

PS. Mistä ihmisten ennakkoasenteet johtuu, esmes porilaisia kohtaan?